Informatii utile

CUM SE POATE SCHIMBA UN PRODUS?

Politica noastra de schimb presupune urmatoarele etape:
In cazul in care doriti sa schimbati produsul, ne contactati telefonic sau pe Facebook. Stabilim impreuna ce produs doriti, noi trimitem produsul nou catre dvs, iar dvs veti ambala produsul pe care doriti sa il schimbati si il veti da curierului atunci cand va ajunge cu noul produs la dvs.

 

CUM SE POATE RETURNA UN PRODUS?

Daca ati comandat un produs pe care doriti sa il returnati si sa va rambursam  contravaloarea, trebuie sa ambalati corespunzator produsul (plic cu bule), iar in colet sa ne lasati numele cu care ati plasat comanda si un cont bancar in care se poate realiza restituirea banilor. Coletul se va trimite de catre Dvs, prin curier. Restituirea banilor se face in 14 zile (conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3) de la primirea coletului in depozitul nostru.
Taxele aferente returului produsului va fi suportata de dvs, doar in cazurile in care produsul este deteriorat sau primiti un alt produs fata de cel comandat de dvs, taxa de transport va fi suportata de noi.

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:

  • depasirea perioadei de retur (14 zile de la primirea coletului);
  • ambalajul deteriorat;
  • ambalarea necorespunzatoare a produsului;
  • urme de purtare/ produse deteriorate;
  • trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit)
  • Nu se schimba si nu se returneaza banii pentru produsele ce prezinta semne de utilizare.
  • Nu se schimba si nu se returneaza banii pentru cosmetice.

Produsele se schimba sau se returneza in maxim 14 zile de la primirea acestora

 

Navigare

Cosul meu

Close
Viewed

Recently Viewed

Close

Quickview

Close

Categorii